Arman DBA: Tinggal Kenangan . . .

Sabtu, 15 Oktober 2011

Tinggal Kenangan . . .


Aku igt lagi masa malam ni. Kami sekeluarga buat makan-makan sikit malam tu sempena konon-kononnya hari bapa la. Adik aku bagi la hadiah sehelai baju kemeja kat arwah. Dia terus mencuba baju tu, agak sedikit kecil tapi masih boleh pakai tak ada masalah. Masa tengah-tengah duk sedap makan tu aku tengok arwah senyap jer, aku rasa dah pelik. Arwah makan sikit je, pas tu dia terus naik atas rumah. Terdetik di hati aku kenapa dengan ayah ni? x sihat ke? . . . Aku pun naik tengok dia sedang baring depan TV. Aku tanya dia 
Aku : Bakpo ayoh? tak sihat ko? 
Ayah :  tak dok gapo, sajo jah. . .
Aku : Ingat ko tak sihat tadi. . .tak po lah.
Aku pun terus turun sambil berfikir "pelik weh raso, bakpo gitu eh" . . .

Comments
0 Comments

0 ulasan: