Arman DBA: Kaset DBA Tahun 80 an Dahulu

Jumaat, 28 Oktober 2011

Kaset DBA Tahun 80 an Dahulu

Ini antara koleksi kaset Arwah DBA yg ada dlm simpanan aku. Dalam kaset ni ada lagu-lagu Arwah DBA Arwah Salleh Jambu, Arwah Hussin Gelang Mas dan Pok Wo Sudin.
Mungkin ada di antara remaja-remaja generasi baru ni dah tak kenal atau tak pernah tengok kaset dikir barat yang warna merah mcm ni, al-maklum la mereka lahir di  zaman CD, VCD dan MP3 dah kan. 
Setiap kali aku dengar suara-suara mereka dalam kaset ni pasti BULU ROMA aku akan BERDERAU NAIK. Memang hebat mereka ni dulu - dulu. Mereka mmg layak digelar LAGENDA kita.

Antara koleksi kaset DBA  yg ada dlm simpanan aku.

KESAH NAN LALU

LAMANYA KITA TIDAK BERJUMPA
BERTAHUN - TAHUN TAPI MENGAPA
DALAM HATI KU TETAP TAK LUPA
RINDU NAK KIRIM PADA SIAPA.

Cuba kau igt kisah nan lalu
Kisah kita masa dahulu
Tak dapat aku kenang selalu
Hati yang sedih bertambah pilu.

*ada 5 pantun lagi . . .
Comments
0 Comments

0 ulasan: